小塵埃 - 飛吧! 獨角仙




作曲:陳光榮 填詞:阿凡

V1

看窗前,晨曦天空光線

進入我眼簾,滲入腦部裏面

這一年,能為願望抖顫

變強壯獨角仙,飛呀飛到天邊



C1

離地第一刻真可怕,然後就叫聲"嘩!"

第二秒已不驚訝,哎呀呀笑一下



V2

想得到,蝴蝶天生的美

那遙遠距離,那份醉人氣味

我很傻,還應是自己錯

作為我獨角仙,總有方法表演



C2=C1



Bridge

是你,讓我,學會,攀登高處望

燃亮起我,令我,現要,親口跟你講



C3

鳴謝是多麼不足夠,還未達到很多要求,

現在我要舉起手,跟雙腿去演奏



C4

There're many ways to acknowledge. We know when to be thankful.

There'll come a day to hoo.

Here's to la la la....



V.O.

獨角仙好開心,佢飛得越快,就越感受到擁有自由嘅幸福感覺。

當佢想睇到更多,佢就要飛得更高,佢唔介意辛苦,亦都唔怕受傷。

獨角仙嘅目的地喺邊?去到又會得到啲乜嘢呢?

似乎對獨角仙來講,飛,係最值得享受嘅!飛吧!獨角仙!
小塵埃 - 飛吧! 獨角仙 小塵埃 - 飛吧! 獨角仙 Reviewed by absolutely.empty on 上午3:19:00 Rating: 5

沒有留言:

Blogger 提供.